Interdisciplinary Graduate School on Argumentation and Rhetoric
“Social Dynamics of Argument”
Warszawa, Pałac Staszica, ul. Nowy Świat 72, IFiS PAN**
Gość specjalny
- John Searle, Department of Philosophy, University of California, Berkeley (Stany Zjednoczone)
- Katarzyna Budzynska, Zakład Logiki i Kognitywistyki IFiS PAN (Polska)
- Chris Reed, Argumentation Research Group, School of Computing, University of Dundee (Wielka Brytania)
- Patrick Saint-Dizier, Computational Linguistics and Logic Programming, Institut de Recherches en Informatique de Toulouse IRIT (Francja)
- Manfred Stede, Discourse Research Lab, Potsdam University (Niemcy)
- Maciej Witek, Instytut Filozofii Uniwersytet Szczeciński (Polska)
Program
Dwa pierwsze dni szkoły IGSAR 2013 będą poświęcone kursom wprowadzającym w tematykę społecznej dynamiki argumentacji. Trzeciego dnia szkoły studenci wezmą udział w konferencji ArgDiaP.
- Czw, 16 maja: wykład inaugurujący – Prof. John Searle; sesje poranne i popołudniowe; godz. 9.30-17.15
- Piąt, 17 maja: sesje poranne i popołudniowe; godz. 9.30-17.30
- Sob, 18 maja: konferencja ArgDiaP; godz. 9.15-17.15
*** SZCZEGÓŁOWY PROGRAM można znaleźć TUTAJ ***
Rejestracja
Rejestracji można dokonać wysyłając email do dr Magdaleny Kacprzak: kacprzak (at) pjwstk.edu.pl . W tytule emaila prosimy wpisać “[IGSAR 2013] Registration”. W zgłoszeniu należy podać:
- imię i nazwisko
- nazwę instytucji
- status akademicki (student, doktorant, pracownik naukowo-dydaktyczny, inne)
Udział w szkole IGSAR podlega opłacie rejestracyjnej wpłacanej na konto bankowe. Prosimy wyraźnie zaznaczyć, że płatność dotyczy szkoły doktoranckiej, wpisując w tytule przelewu “IGSAR 2013”:
- Nazwa banku: Bank Pekao SA
- Numer konta: 98 1240 1037 1111 0010 3218 8238
- Tytuł przelewu: IGSAR 2013
Wczesna rejestracja
do 6 maja 8 maja
|
Późna rejestracja
po 6 maja 8 maja
|
Rejestracja w trakcie szkoły | |
Opłata rejestracyjna | 480 PLN | 600 PLN | 800 PLN |
Opłata rejestracyjna bez uroczystej kolacji | 400 PLN | 520 PLN | 720 PLN |
Pełna opłata rejestracyjna obejmuje uczestnictwo w trzech dniach szkoły IGSAR, w tym:
- przerwy kawowe
- obiady
- materiały konferencyjne
- uroczystą kolację, która odbędzie się w sobotę po konferencji w centrum Warszawy (szczegóły dotyczące miejsca spotkania zostaną podane w trakcie konferencji)
Granty
Dzięki finansowemu wsparciu zaoferowanemu przez European Network for Social Intelligence (SINTELNET), studenci mogą ubiegać się o wsparcie udziału w szkole doktoranckiej. Zgłoszenie o przyznanie grantu należy wysłać do dr Katarzyny Budzyńskiej: budzynska.argdiap (at) gmail.com, wpisując “[IGSAR 2013] Grant Request” w tytule emaila. Do zgłoszenia należy dołączyć pliki w formacie pdf zawierające następujące dane:
- Wniosek o przyznanie grantu; proszę podać: imię i nazwisko; nazwę i adres swojej instytucji; adres email studenta; wnioskowane dofinansowanie (opłata rejestracyjna, podróż, zakwaterowanie) wraz z konkretnymi kwotami
- Potwierdzenie uczestnictwa w studiach doktoranckich
- Krótki opis zainteresowań badawczych studenta i znaczenie udziału w szkole IGSAR
- Rekomendację od promotora wskazującą, dlaczego grant jest studentowi niezbędny do wzięcia udziału w szkole IGSAR
Dofinansowanie będzie przyznawane członkom organizacji Sintelnet w związku z czym zainteresowani studenci muszą się w pierwszej kolejności zarejestrować. Sintelnet przyjmuje nowych członków na bieżąco – wystarczy po prostu wypełnić formularz online.
- Termin zgłaszania wniosków o grant (PRZEDŁUŻONE): 24 kwietnia 3maja
- Termin ogłoszenia wyników: 1 maja 5 maja
Dodatkowo, doktoranci Szkoły Nauk Społecznych Instytutu Filozofii i Socjologii PAN mogą ubiegać się o dofinansowanie udziału w IGSAR z funduszy SNS. W tym celu, prosimy kontaktować się bezpośrednio z dyrektorem dr Johnem Fellsem przesyłając email na adres: jfells (at) css.edu.pl
Zakwaterowanie
Warszawa oferuje szeroką sieć noclegów, w tym hoteli oraz zakwaterowania typu Bed&Breakfast. Uczestnikom polecamy następujące zakwaterowanie:
- HERA Hotel, Belwederska 26/30; hotel studencki położony przy parku Łazienki, krótka podróż autobusem do miejsca konferencji: mapa
- Mazowiecki Hotel, Mazowiecka 10; hotel o podstawowym standardzie położony bardzo blisko miejsca konferencji (około 7 min): mapa
- Mercure Warszawa Grand, ul. Krucza 28; hotel położony niedaleko od miejsca konferencji z bardzo korzystną ofertą cenową: mapa
W sprawie rezerwacji i opłat za zakwaterowanie prosimy kontaktować się bezpośrednio z wybranym hotelem lub B&B.
W razie pytań dotyczących zakwaterowania oraz podróży i pobytu w Warszawie prosimy kontaktować się z panią Oleną Yaskorską: oyaskorska (at) gmail.com
- Katarzyna Budzyńska, IFiS PAN, kontakt: budzynska.argdiap (at) gmail.com
- Magdalena Kacprzak, Politechnika Białostocka, kontakt: kacprzak (at) pjwstk.edu.pl
- Marcin Koszowy, UwB, kontakt: koszowy (at) uwb.edu.pl
- Olena Yaskorska, IFiS PAN, kontakt: oyaskorska (at) gmail.com
** Wskazówki dotyczące dojazdu
Dojazd z lotniska Warszawa-Chopin:
- autobusem 175 w kierunku pl. Piłsudskiego; przystanek docelowy “Uniwersytet 02” w al. Krakowskie Przedmieście (czas przejazdu: około 35-45 min)
- mapa dojścia z przystanku na Krakowskim Przedmieściu
Dojazd z dworca centralnego:
- autobusem 175 w kierunku pl. Piłsudskiego; przystanek docelowy “Uniwersytet 02” w al. Krakowskie Przedmieście (czas przejazdu: około 15-20 min)
- mapa dojazdu
Dojście z przystanku autobusowego “Uniwersytet 02” w al. Krakowskie Przedmieście (m.in. przystanek autobusu linii 175 w kierunku pl. Piłsudskiego) do Pałacu Staszica:
- po wyjściu z autobusu należy skierować się w prawą stronę i przejść około 100 metrów wzdłuż ulicy w przeciwnym kierunku do kierunku jazdy autobusu, mijając po drodze pomnik Kopernika
- mapa dojścia