Pierwsza Edycja IGSAR:
Interdisciplinary Graduate School on Argumentation and Rhetoric

“Social Dynamics of Argument”
16-18 maja 2013
Warszawa, Pałac Staszica, ul. Nowy Świat 72, IFiS PAN**

Celem pierwszej szkoły doktoranckiej IGSAR: Interdisciplinary Graduate School on Argumentation and Rhetoric, będzie przyjrzenie się złożonej społecznej naturze komunikacyjno-poznawczych procesów argumentacji. Szkoła IGSAR odbędzie się 16-18 maja 2013 w Warszawie w siedzibie Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. Uczestnicy wezmą udział w dwóch dniach kursów wprowadzających (16-17 maja) i jednym dniu konferencji ArgDiaP (18 maja). Wszystkie zajęcia prowadzone będą w języku angielskim. Szkoła otrzymała wsparcie ze strony European Network for Social Intelligence SINTELNET. Więcej szczegółów dotyczących tematyki IGSAR 2013 można znaleźć na stronie ArgDiaP.

Gość specjalny

Program

Dwa pierwsze dni szkoły IGSAR 2013 będą poświęcone kursom wprowadzającym w tematykę społecznej dynamiki argumentacji. Trzeciego dnia szkoły studenci wezmą udział w konferencji ArgDiaP.

  • Czw, 16 maja: wykład inaugurujący – Prof. John Searle; sesje poranne i popołudniowe; godz. 9.30-17.15
  • Piąt, 17 maja: sesje poranne i popołudniowe; godz. 9.30-17.30
  • Sob, 18 maja: konferencja ArgDiaP; godz. 9.15-17.15

*** SZCZEGÓŁOWY PROGRAM można znaleźć TUTAJ ***

Rejestracja

Rejestracji można dokonać wysyłając email do dr Magdaleny Kacprzak: kacprzak (at) pjwstk.edu.pl . W tytule emaila prosimy wpisać “[IGSAR 2013] Registration”. W zgłoszeniu należy podać:

  • imię i nazwisko
  • nazwę instytucji
  • status akademicki (student, doktorant, pracownik naukowo-dydaktyczny, inne)

Udział w szkole IGSAR podlega opłacie rejestracyjnej wpłacanej na konto bankowe. Prosimy wyraźnie zaznaczyć, że płatność dotyczy szkoły doktoranckiej, wpisując w tytule przelewu “IGSAR 2013”:

  • Nazwa banku: Bank Pekao SA
  • Numer konta: 98 1240 1037 1111 0010 3218 8238
  • Tytuł przelewu: IGSAR 2013
Wczesna rejestracja
do 6 maja 8 maja
Późna rejestracja
po 6 maja 8 maja
Rejestracja w trakcie szkoły
Opłata rejestracyjna 480 PLN 600 PLN 800 PLN
Opłata rejestracyjna bez uroczystej kolacji 400 PLN 520 PLN 720 PLN

Pełna opłata rejestracyjna obejmuje uczestnictwo w trzech dniach szkoły IGSAR, w tym:

  • przerwy kawowe
  • obiady
  • materiały konferencyjne
  • uroczystą kolację, która odbędzie się w sobotę po konferencji w centrum Warszawy (szczegóły dotyczące miejsca spotkania zostaną podane w trakcie konferencji)

Granty

Dzięki finansowemu wsparciu zaoferowanemu przez European Network for Social Intelligence (SINTELNET), studenci mogą ubiegać się o wsparcie udziału w szkole doktoranckiej. Zgłoszenie o przyznanie grantu należy wysłać do dr Katarzyny Budzyńskiej: budzynska.argdiap (at) gmail.com, wpisując “[IGSAR 2013] Grant Request” w tytule emaila. Do zgłoszenia należy dołączyć pliki w formacie pdf zawierające następujące dane:

  • Wniosek o przyznanie grantu; proszę podać: imię i nazwisko; nazwę i adres swojej instytucji; adres email studenta; wnioskowane dofinansowanie (opłata rejestracyjna, podróż, zakwaterowanie) wraz z konkretnymi kwotami
  • Potwierdzenie uczestnictwa w studiach doktoranckich
  • Krótki opis zainteresowań badawczych studenta i znaczenie udziału w szkole IGSAR
  • Rekomendację od promotora wskazującą, dlaczego grant jest studentowi niezbędny do wzięcia udziału w szkole IGSAR

Dofinansowanie będzie przyznawane członkom organizacji Sintelnet w związku z czym zainteresowani studenci muszą się w pierwszej kolejności zarejestrować. Sintelnet przyjmuje nowych członków na bieżąco – wystarczy po prostu wypełnić formularz online.

  • Termin zgłaszania wniosków o grant (PRZEDŁUŻONE): 24 kwietnia 3maja
  • Termin ogłoszenia wyników: 1 maja 5 maja

Dodatkowo, doktoranci Szkoły Nauk Społecznych Instytutu Filozofii i Socjologii PAN mogą ubiegać się o dofinansowanie udziału w IGSAR z funduszy SNS. W tym celu, prosimy kontaktować się bezpośrednio z dyrektorem dr Johnem Fellsem przesyłając email na adres: jfells (at) css.edu.pl

Zakwaterowanie

Warszawa oferuje szeroką sieć noclegów, w tym hoteli oraz zakwaterowania typu Bed&Breakfast. Uczestnikom polecamy następujące zakwaterowanie:

  • HERA Hotel, Belwederska 26/30; hotel studencki położony przy parku Łazienki, krótka podróż autobusem do miejsca konferencji: mapa
  • Mazowiecki Hotel, Mazowiecka 10; hotel o podstawowym standardzie położony bardzo blisko miejsca konferencji (około 7 min): mapa
  • Mercure Warszawa Grand, ul. Krucza 28; hotel położony niedaleko od miejsca konferencji z bardzo korzystną ofertą cenową: mapa

W sprawie rezerwacji i opłat za zakwaterowanie prosimy kontaktować się bezpośrednio z wybranym hotelem lub B&B.

W razie pytań dotyczących zakwaterowania oraz podróży i pobytu w Warszawie prosimy kontaktować się z panią Oleną Yaskorską: oyaskorska (at) gmail.com

Komitet organizacyjno-programowy

** Wskazówki dotyczące dojazdu

Dojazd z lotniska Warszawa-Chopin:

Dojazd z dworca centralnego:

  • autobusem 175 w kierunku pl. Piłsudskiego; przystanek docelowy “Uniwersytet 02” w al. Krakowskie Przedmieście (czas przejazdu: około 15-20 min)
  • mapa dojazdu

Dojście z przystanku autobusowego “Uniwersytet 02” w al. Krakowskie Przedmieście (m.in. przystanek autobusu linii 175 w kierunku pl. Piłsudskiego) do Pałacu Staszica:

  • po wyjściu z autobusu należy skierować się w prawą stronę i przejść około 100 metrów wzdłuż ulicy w przeciwnym kierunku do kierunku jazdy autobusu, mijając po drodze pomnik Kopernika
  • mapa dojścia